Jak promować?
1. Dowiedz się, jakie produkty promujesz.
Promujesz Vouchery na przejazdy sportowymi samochodami na torach w całej Polsce. W naszej ofercie znajduje się także jazda Off-Road 4x4 oraz Kurs Driftingu.
Zapoznaj się z listą samochodów oraz torów w zakładce "TWOJE LINKI"
By dowiedzieć się więcej o firmie Devil-Cars, odwiedź stronę
https://www.devil-cars.pl
2. Określ grupę docelową - sprawdź, kim są nasi klienci.
Reklama skierowana do właściwych osób zwiększy Twoje szanse na sprzedaż. Nasi klienci często kupują Vouchery jako prezent, najczęściej z okazji:
- Urodzin
- Rocznicy
- Dnia Matki, Dnia Kobiet, Dnia Mężczyzn
- Wieczoru kawalerskiego / panieńskiego
- Walentynek
- Świąt Bożego Narodzenia
Osoby, które kupują u nas najczęściej to:
- Kobiety obdarowujące mężczyzn
- Mężczyźni w wieku 25-50 lat interesujący się motoryzacją
Z naszych usług korzystają jednak klienci z każdej grupy wiekowej!
3. Zastanów się, gdzie najlepiej promować nasze usługi.
Naszym zdaniem najlepiej sprawdza się promocja w takich miejscach jak:
- Portale społecznościowe (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn)
- Strony WWW (nie tylko o charakterze motoryzacyjnym)
- Fora internetowe (wątki, w których ludzie szukają pomysłu na prezent)
- Blogi (we wpisie na blogu możesz przemycić wiele fraz, takich jak: “przejażdżka sportowym autem”, “jazda na torze”, “prezent dla chłopaka” itp. Możliwości jest mnóstwo. Wykorzystaj swoją kreatywność!
- YouTube
4. Wybierz sposób promowania, lecz nie spamuj!
Jeśli masz własną stronę internetową, prowadzisz blog lub Fanpage na Facebooku, masz duże zasięgi na portalach społecznościowych i YouTube, to właśnie tam możesz zachęcić ludzi do naszych przejażdżek. Od Ciebie zależy forma reklamy.
Możesz promować wprost lub sprytnie przemycić reklamę pomiędzy wierszami. Wybierając pierwszą opcję, zachęcaj, wstawiając zdjęcia, podając szczegóły oferty oraz przedstawiając zalety przejażdżki sportowym autem. Podkreślaj, że to niebanalny pomysł na prezent. Gdy wybierzesz drugi sposób, możesz przemycać linki, gdzie tylko chcesz, np. we wpisie na blogu o sportowych samochodach, prezentach czy zarabianiu w internecie. Te strategie możesz oczywiście łączyć.
Zainteresowanych możesz kierować na stronę Devil-Cars poprzez umieszczanie linków oraz zdjęć z Twoim identyfikatorem. Jeśli nie masz bloga ani strony internetowej, możesz je łatwo stworzyć np. w WordPressie. Pamiętaj jednak, by reklamy nie przesłaniały głównej zawartości witryny.
5. Kim jest Partner Polecony?
Partner Polecony to osoba, która dołączyła do naszego Programu Partnerskiego dzięki Twojemu poleceniu. Jeśli zarejestruje się, używając udostępnionego przez Ciebie linku partnerskiego, Twój identyfikator zostanie zapisany w systemie. Od tej chwili będziesz otrzymywał 10% prowizji od zysków nowego Partnera. Oczywiście, nie odejmujemy Twojej prowizji od jego zysków. Partner Polecony otrzymuje całą należną mu kwotę, więc nic na tym nie traci.
6. Jak znaleźć osobę, której mogę polecić Program Partnerski?
Jeśli znasz osobę, która prowadzi bloga, stronę WWW lub ma duże zasięgi w mediach społecznościowych, zachęć ją do zarejestrowania się w naszym Programie. Możesz go polecać również tym, którzy poszukują pracy zdalnej. Takie osoby znajdziesz na forach, grupach na Facebooku oraz wśród własnych znajomych.
Możesz odzywać się także do właścicieli blogów i stron WWW, którzy piszą o tematyce motoryzacyjnej czy lifestylowej. Dobrym pomysłem jest kontakt z administratorami stron cieszących się zainteresowaniem wśród naszej grupy docelowej.
7. Udostępnianie materiałów i linków.
By uzyskać prowizję od transakcji, korzystaj z linków zawierających Twój identyfikator: “Twoje Linki”. Nasz system śledzi dzięki nim Twoją sprzedaż.
W zakładce “Twoje Linki” znajdziesz odnośnik prowadzący do strony głównej Devil-Cars. Kliknij nazwę auta, by przejść do listy linków z poszczególnymi autami oraz torami. Możesz linkować do strony głównej, do konkretnego auta na wszystkich torach lub do konkretnego auta na jednym, wybranym torze.
Skopiuj link i wklej go na wybranej przez stronie internetowej, blogu, forum, czy portalu społecznościowym.
Możesz też promować naszą ofertę poprzez udostępnianie banerów, zdjęć i filmów znajdujących się w zakładce: “Materiały Graficzne”.
Masz inny pomysł na udostępnianie materiałów promocyjnych? Skontaktuj się z nami!